Gündem
Elazığ'da Nesli Tükenme Tehlikesi Altında Oklu Kirpi Görüntülendi
Elazığ'da nesli tükenme tehlikesi altında olduğu için kırmızı listede bulunan oklu kirpi görüntülendi. Oklu kirpi, Güneykent Mahallesi'nde bir vatandaş tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.
Okur katkıları
Habere yorum yaz
Yorumlar editör onayından sonra yayınlanır.
Bu habere ilk yorumu siz yazabilirsiniz.
← Önceki Haber
Kahvenin Libresi 2,49 Dolara Gerileyerek 18 Ayın En Düşük Seviyesini Gördü
Oku →
Sonraki Haber →
1750 Metrelik Alanda Dere Temizliği: Kötü Kokulara Son Verildi
Oku →
Benzer Haberler

Gündem
Denizli'de Tefeci Operasyonu: 1.4 Milyon Lira Değerinde Senetle Yakalandı

Gündem
Kilis Belediye Başkanı Hakan Bilecen CHP'den İstifa Etti: Bağımsız Devam Edecek

Gündem
Medya ve Eğitim Paneli: Medyanın Geleceği Tartışıldı

Gündem
Aydın'da Kavga: 1'i Polis 5 Kişi Yaralandı

Gündem
Bursa'da Feci Kaza: 3 Yaralı

Gündem
Buca Belediyesi Soruşturmasında Şok Detay: Memurun 13 Yarış Atı Bulundu