Kent16 Haber | Bursa Haberleri ve Son Dakika - Güncel Haberler
Ana Sayfa Bursa NOSAB 25. Yılını Kutladı: Gece Geliri DMD Hastasına Bağışlandı
NOSAB 25. Yılını Kutladı: Gece Geliri DMD Hastasına Bağışlandı
Bursa

NOSAB 25. Yılını Kutladı: Gece Geliri DMD Hastasına Bağışlandı

Nilüfer Organize Sanayi Bölgesi (NOSAB), kuruluşunun 25. yılını düzenlenen görkemli gala gecesiyle kutladı. "Geleceğe İz Bırakanlar" temasıyla gerçekleştirilen etkinlikte, bölgenin kuruluşundan bugüne katkı sunan isimler bir araya gelirken, gece aynı zamanda D…

 Bursa  23.06.2026 22:43  KENT16 Editör  1 DK OKUMA

Sanayiciler 25 Yıllık Başarı Hikâyesini Kutladı

Bursa iş dünyasının önde gelen isimlerini buluşturan NOSAB 25. Yıl Gala Gecesi, duygu dolu anlara sahne oldu. Kuruluşundan bugüne bölgenin gelişimine katkı sağlayan sanayiciler, yöneticiler ve paydaşlar aynı çatı altında buluşarak çeyrek asırlık başarı hikâyesini kutladı.

Gala Gelirleri DMD Hastasına Bağışlandı

Gecenin açılış konuşmasını yapan NOSAB Yönetim Kurulu Başkanı Erol Gülmez, bu yılki kutlamanın özel bir anlam taşıdığını vurgulayarak, elde edilen tüm gelirlerin DMD hastası bir çocuğun tedavi sürecine katkı sağlamak amacıyla bağışlanacağını açıkladı.

Bölgenin Gelişim Yolculuğu

NOSAB Kurucu Başkanı Yalçın Aras, bölgenin kuruluş sürecinden bugüne kadar geçen gelişim yolculuğunu anlattı. Aras, NOSAB’ın bugün Türkiye’ye örnek gösterilen bir organize sanayi bölgesi haline geldiğini belirtti.

Paylaş WhatsApp
Okur katkıları
Habere yorum yaz
Yorumlar editör onayından sonra yayınlanır.
Kişisel saldırı, hakaret ve spam içeren yorumlar yayınlanmaz.
Bu habere ilk yorumu siz yazabilirsiniz.
Benzer Haberler