Kent16 Haber | Bursa Haberleri ve Son Dakika - Güncel Haberler
Ana Sayfa Politika İçişleri Bakanlığı: Adalar ve Silifke Belediye Başkanları Görevden Uzaklaştırı…
İçişleri Bakanlığı: Adalar ve Silifke Belediye Başkanları Görevden Uzaklaştırıldı
Politika

İçişleri Bakanlığı: Adalar ve Silifke Belediye Başkanları Görevden Uzaklaştırıldı

Adalar ve Silifke belediye başkanları, İçişleri Bakanlığı tarafından görevden uzaklaştırıldı. Tutuklanan CHP'li başkanlar, suçlamalar nedeniyle geçici olarak görevlerinden alındı.

 Politika  23.06.2026 22:44  KENT16 Editör  1 DK OKUMA

Başkanların Tutuklanma Sebepleri

Adalar Belediye Başkanı Ali Ercan Akpolat, "Suç İşlemek Amacıyla Örgüt Kurma ve Rüşvet Almak" suçları nedeniyle tutuklandı. Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut da benzer suçlamalarla tutuklandı.

Görevden Uzaklaştırma Açıklaması

İçişleri Bakanlığı, her iki başkanın tutuklanmasının ardından Anayasa ve Belediye Kanunu uyarınca görevlerinden uzaklaştırıldığını duyurdu.

Tutuklama Tarihleri

Ali Ercan Akpolat ve Mustafa Turgut, 19 Haziran'da gözaltına alındı ve 23 Haziran gecesi tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Paylaş WhatsApp
Okur katkıları
Habere yorum yaz
Yorumlar editör onayından sonra yayınlanır.
Kişisel saldırı, hakaret ve spam içeren yorumlar yayınlanmaz.
Bu habere ilk yorumu siz yazabilirsiniz.
Benzer Haberler