Kent16 Haber | Bursa Haberleri ve Son Dakika - Güncel Haberler
Ana Sayfa Dünya Netanyahu Panik İçinde: ABD ve İran Yeni Mekanizma Kurdu
Netanyahu Panik İçinde: ABD ve İran Yeni Mekanizma Kurdu
Dünya

Netanyahu Panik İçinde: ABD ve İran Yeni Mekanizma Kurdu

İsrail basını, Binyamin Netanyahu'nun ABD ile İran'ın Lübnan'da ateşkesin denetlenmesi için yeni mekanizma kurulması kararına ilişkin "panik içinde" olduğunu duyurdu.

 Dünya  23.06.2026 12:00  KENT16 Editör  1 DK OKUMA

Netanyahu'nun Diplomatik Girişimleri

Kanal 12 televizyonunun üst düzey bir İsrailli yetkiliye dayandırdığı habere göre, Netanyahu, "İsrail'in dışlandığı" yeni mekanizma karşısında diplomatik girişim başlattı.

Yeni Mekanizmanın Detayları

ABD'nin 2024 yılında Lübnan, İsrail, ABD, Fransa ve Birleşmiş Milletler'in bulunduğu yapının yerini alacağı bildirilen yeni mekanizma, ABD, İran, Lübnan, Katar ve Pakistan'dan oluşacak.

İran ve ABD Arasındaki Görüşmeler

İran ile ABD arasında İsviçre'de yapılan görüşmelerde, Lübnan'da ateşkesin denetlenmesi için kurulması kararlaştırılan mekanizmanın detayları ele alındı.

Paylaş WhatsApp
Okur katkıları
Habere yorum yaz
Yorumlar editör onayından sonra yayınlanır.
Kişisel saldırı, hakaret ve spam içeren yorumlar yayınlanmaz.
Bu habere ilk yorumu siz yazabilirsiniz.
Benzer Haberler