Dünya
Netanyahu Panik İçinde: ABD ve İran Yeni Mekanizma Kurdu
İsrail basını, Binyamin Netanyahu'nun ABD ile İran'ın Lübnan'da ateşkesin denetlenmesi için yeni mekanizma kurulması kararına ilişkin "panik içinde" olduğunu duyurdu.
Netanyahu'nun Diplomatik Girişimleri
Kanal 12 televizyonunun üst düzey bir İsrailli yetkiliye dayandırdığı habere göre, Netanyahu, "İsrail'in dışlandığı" yeni mekanizma karşısında diplomatik girişim başlattı.
Yeni Mekanizmanın Detayları
ABD'nin 2024 yılında Lübnan, İsrail, ABD, Fransa ve Birleşmiş Milletler'in bulunduğu yapının yerini alacağı bildirilen yeni mekanizma, ABD, İran, Lübnan, Katar ve Pakistan'dan oluşacak.
İran ve ABD Arasındaki Görüşmeler
İran ile ABD arasında İsviçre'de yapılan görüşmelerde, Lübnan'da ateşkesin denetlenmesi için kurulması kararlaştırılan mekanizmanın detayları ele alındı.
Okur katkıları
Habere yorum yaz
Yorumlar editör onayından sonra yayınlanır.
Bu habere ilk yorumu siz yazabilirsiniz.
← Önceki Haber
Fenerbahçe'de Malang Sarr İçin 8 Milyon Euro'luk Kriz: Marsilya Tehlikesi!
Oku →
Sonraki Haber →
Petrol Fiyatları Yüzde 0,5 Düşüşle 77,3 Dolar Seviyesine Geriledi
Oku →
Benzer Haberler

Dünya
Trump'tan Kuantum Teknolojisi İçin İki Yeni Başkanlık Kararnamesi İmzası

Dünya
ABD Tarihinin En Büyük Dolandırıcısı: İbrahim Haldun Hilmi Türkiye'de Yakalandı

Dünya
Keir Starmer İstifa Etti: Siyasi Kriz Sebebiyle Görevini Bıraktı

Dünya
Ukrayna: Karadeniz'de İHA Saldırısında 8 Denizci Kurtarıldı, 1 Mısırlı Hayatını Kaybetti

Dünya
ABD-İran Zirvesinde İlk Tur Görüşmeleri 18 Saatte Sona Erdi

Dünya
Karadeniz'de Dron Saldırısı: Victress Yük Gemisinde Yangın Çıktı, 9 Mürettebat Kurtarıldı